077-996-7428

077-996-7428

קרטונים לאריזת דירה

קרטונים לאריזת דירה

אריזת דירה בצורה חכמה

אריזת דירה היא משימה חשובה ומאתגרת, אך עם הכנה מתאימה ושימוש בכלים הנכונים, היא יכולה להיות פשוטה יותר ונעימה בהרבה. אחד הכלים החשובים ביותר בתהליך האריזה הם קרטונים לאריזת דירה. תפקיד הקרטון הוא לאחסן זמנית את כל החפצים שלכם בצורה מאורגנת ובטוחה כך שניתן יהיה לסחוב אותם בקלות בעזרת הידיים ועל גבי כלי רכב. כאשר ניגשים למשימת האריזה, יש לוודא כי הקרטונים שברשותם חזקים וחדשים על מנת שלא יקרעו תחת משקל החפצים שבתוכם, וכמו כן יש למלא אותם באופן הגיוני ומסודר כדי לא לגרום לנזק של החפצים וכן על מנת לחסוך בכמות הקרטונים.

מילוי קרטון אריזה

כאשר אתם עושים שימוש בקרטונים לאריזת דירה, יש לנצל את כל נפח האחסון שלהם אך מבלי ליצור מצב בו החפצים דחוסים זה לצד זה בצורה שתסכן את שלמותם. על מנת לעשות זאת, תחילה יש למלא את הקרטון בחפצים כבדים וגדולים ככל האפשר ומעליהם להניח פריטים קטנים למילוי הנפח שנשאר פנוי. באופן זה החפצים הכבדים ישבו בקרקעית הקרטון מבלי לנוע מצד לצד ומבלי לפגוע בפריטים שמעליהם. כאשר מדובר בחפצים שבירים, רצוי לעטוף אותם בנייר או ניילון בועות ואת חלל הקרטון למלא בחומר מילוי כמו קלקר. על מנת לחסוך במשאבים וכדי לסיים את התהליך מהר יותר, מומלץ להשתמש בקרטונים גדולים למעבר דירה היכולים להכיל כמות גדולה של ציוד. מילוי מספר מצומצם של קרטונים חוסך בכמות הפעמים שיש לצאת מן הדירה אל רכב ההובלה וכן בזמן שמבזבזים על הדבקת הקרטון ואטימתו.

קרטונים לאריזת דירה וציוד משלים

חיפוש אחר קרטונים לאריזת דירה יכול להוביל אתכם לשלל מקומות. אלו יכולים להיות חברים ששמרו קרטונים ממעבר הדירה שלהם ואולי בכלל תמצאו אותם בפינת המחזור העירונית. זהו אומנם פתרון חינמי, אך בחירה בו היא לקיחת סיכון גדול ביותר. קרטונים ישנים שאוחסנו בצורה לקויה מאבדים מחוזקם ועשויים להיקרע במהירות. קניית קרטונים חדשים וציוד נלווה תתגלה לא רק כצעד החכם ביותר בדרך למעבר דירה בטוח אלא גם כצעד חסכוני מאוד. בBox il תוכלו לרכוש קרטונים גדולים למעבר דירה יחד עם גלילי דבק וניילון נצמד בדילים משתלמים ולהנות גם משירות הובלה ואחסנה ברמה הגבוהה ביותר בישראל. להזמנות ניתן ליצור קשר כאן באתר.

דילוג לתוכן