077-996-7428

077-996-7428

קופסאות למעבר דירה

קופסאות למעבר דירה

חולמים על מעבר דירה ללא פגיעה בציוד שלכם?

אם בעבר אריזה של תכולת דירה היה מתבצע רק עם קרטונים, היום אפשר לראות יותר ויותר מעברי דירה עם שימוש בקופסאות העשויות מפלסטיק קשיח. קופסאות למעבר דירה העשויות מפלסטיק מעניקות לכם מענה לנשיאת ציוד כבד ויקר. הקופסאות בעלות ידיות מובנות המאפשרות סחיבה קלה יותר והן מתאימות לכל סוג של ציוד, מציוד קל כמו קלסרים ומסמכים ועד לציוד כבר כמו מכשירי חשמל וכלי מטבח. בשונה מארגזי קרטון, קופסאות הפלסטיק למעבר דירה מתאימות גם לאחסון של הציוד שלכם לפני מעבר הדירה או לאחר המעבר עד שתפרקו את כל הציוד בדירה החדשה.

קופסאות פלסטיק למעבר דירה באופן עצמאי

רוצים לחסוך את ההוצאה על הובלת דירה? מעוניינים להעביר את כל הציוד ברכב שלכם? עם קופסאות פלסטיק למעבר דירה אתם מסודרים! הקופסאות מגיעות במגוון גדלים, עם סגירה הרמטית ואיכותית לשמירה על הציוד גם במעבר ביום גשום ורטוב. היתרון המשמעותי ביותר של קופסאות הפלסטיק בא לידי ביטוי באפשרות לשימוש חוזר של הקופסאות, ללא חשש שהם יקרעו או יהרסו בכל מעבר. אם אתם צריכים להעביר דירה קטנה או רק ציוד אישי שלכם, קופסאות הפלסטיק זה הפתרון המומלץ ביותר עבורכם.

קופסאות אריזה למעבר דירה במחירים מעולים

קופסאות אריזה למעבר דירה מוצעות לכם ב-2 שיטות הזמנה: הזמנה של קופסאות עם רכישת הקופסא במחיר מלא, או הזמנה של קופסאות בשירות השכרה לתקופה מוגדרת מראש. תוכלו להתאים את שיטת ההזמנה לצרכים ולתקציב שלכם. בשונה מאריזה עם ארגז קרטון, האריזה עם קופסאות הפלסטיק נעשות עם נעילה חזקה באמצעות אזיקונים במטרה לשמור על הציוד האישי שלכם לאורך כל זמן ההובלה. אם ישנו חשש אפילו קטן שיגנבו מכם ציוד במעבר לדירה החדשה, קופסאות הפלסטיק יפיגו את החשש הזה כאשר הן נעולות היטב לאורך כל תהליך ההובלה.

קופסאות למעבר דירה באיכות גבוהה

להזמנה של קופסאות למעבר דירה, צרו קשר עם חברת Box IL דרך מספר הטלפון המופיע באתר ותוכלו לבחור את כמות הקופסאות וגודל כל קופסא. החברה מחזיקה במגוון גדול של קופסאות וציוד לאריזה ויכולה לספק לכם את הקופסאות הנדרשות לכם עם שירותי משלוח עד הבית שלכם.

דילוג לתוכן