077-996-7428

077-996-7428

קרטונים לאריזה בתל אביב

קרטונים לאריזה בתל אביב

איך אורזים את הדירה שלכם בתל אביב?

מעבר לדירה חדשה כרוך בלא מעט עבודה והכנות ובכדי שתוכלו לעשות זאת ביעילות ובמהירות, אתם צריכים חומרי גלם איכותיים לאריזה. היום אפשר להזמין קרטונים לאריזה בתל אביב און ליין ולקבל אותם עד הבית עם שליח. תוכלו לבחור את כמות ארגזי הקרטון ואת הסוג שלהם על פי התכולה שאתם מעוניינים להעביר. ישנם מספר סוגים של ארגזי קרטון הנמכרים בארץ וחשוב להכיר אותם לפני שאתם מבצעים הזמנה און ליין. יהיו לכם ברוב המקרים 3 אופציות להזמנה: ארגזי קרטון חד גלי, דו גלי או תלת גלי. במאמר הבא תוכלו לקבל את כל המידע על סוגי ארגזי הקרטון ולבצע הזמנה כאן באתר במחירים משתלמים במיוחד.

ארגזים למעבר דירה תל אביב

בחירת סוג ארגז הקרטון יהווה בסיס לאריזת החפצים והציוד האישי שלכם. בעת הזמנה של ארגזים למעבר דירה תל אביב כדאי להכיר את ארגז הקרטון הדו גלי הנחשב לנפוץ ביותר היום להובלות. זהו ארגז העשוי משכבה כפולה של נייר קרטון והוא מתאים לאחסון ואריזה של מוצרים וחפצים שבירים או עדינים. הוא בדרך כלל מותאם למשקלים של עד 35 ק”ג ולכן ניתן לארוז בו גם דברים כבדים כמו ספרים, נעליים וכלי מטבח ממתכת. קרטונים נוספים הם החד גלי והתלת גלי. הקרטון החד גלי מגיע בדרך כלל במידות גדולות יותר מהדו גלי וניתן יהיה לאחסן או לארוז חפצים שונים כמו בגדים, כלי מטבח מפלסטיק, מצעים ושמיכות. ארגז הקרטון התלת גלי הוא החזק ביותר לאריזה של תכולת דירה והוא יכול לשמש לחפצים מאוד עדינים ושבירים. עם זאת ארגז הקרטון התלת גלי אינו נפוץ במיוחד להובלות ומומלץ להתייעץ עם נציג האתר לפני ביצוע הזמנה של קרטונים מסוג זה.

חומרי אריזה איכותיים למעבר דירה

מלבד שימוש בארגזי קרטונים לאריזה בתל אביב, אתם תצטרכו גם חומרי אריזה נוספים כמו דבק מסקינטייפ חזק לארגזי קרטון וניילון נצמד תעשייתי לצורך עיטוף חפצים ורהיטים יקרים. דרך האתר תוכלו לבצע הזמנה און ליין של כל מוצרי האריזה הנדרשים לכם ולקבל אותם עם שירותי משלוח מהירים ויעילים במיוחד. אם אתם לא מוצאים את חומר הגלם לאריזה הנדרש לכם או לא בטוחים לגבי מוצר כזה או אחר, תוכלו להתקשר לצוות האתר ולקבל ייעוץ מקצועי בתהליך ההזמנה. חשוב לבצע את ההזמנה בזמן בכדי לקבל את כל חומרי הגלם מספיק ימים לפני המעבר לצורך תחילת עבודת האריזה של תכולת הבית שלכם.

הזמנת קרטונים לאריזה בתל אביב

להזמנה של ארגזי קרטונים לאריזה בתל אביב והסביבה, צרו קשר עם חברת Box IL או הזמינו און ליין את המוצרים הנדרשים לכם דרך קטלוג המוצרים המופיע באתר. צוות החברה ישמח לסייע לכם בשיחת טלפון בנוגע לכל חומר גלם לאריזה הנדרש לכם ולטפל בהזמנה שלכם בהקדם במטרה שתקבלו את כל חומרי האריזה בזמן לפני המעבר לדירה החדשה.

דילוג לתוכן