077-996-7428

077-996-7428

קופסאות פלסטיק לאחסון

קופסאות פלסטיק לאחסון

קופסאות פלסטיק ויתרונותיהן

קופסאות פלסטיק הן כלי יעיל ונוח לאחסון ותצוגה של כלי עבודה וציוד. לא רק שהן מאפשרות לראות מה הן מכילות מבלי לפתוח אותן, קופסאות אחסון שקופות מגינות מפני אבק ונוזלים ברמה שקופסאות קרטון רגילות לא מסוגלות לספק. קופסאות פלסטיק לאחסון מתעלות על ארגזי הקרטון לא רק ביכולת השמירה על הציוד. בעוד שאת ארגזי הקרטון צריך לסגור עם נייר הדבקה, קופסאות הפלסטיק מגיעות עם מכסה תואם שרק צריך להניח ולסגור עם קליפס המחובר עליהן, דבר שמאפשר גם סגירה חוזרת ונשנית. קופסאות פלסטיק לאחסון מגיעות בשלל גדלים וחלקן אף בעלות גלגלים לשינוע קל ומהיר מה שהופך אותם לאמצעי אידיאלי לאחסון חפצים הנמצאים בשימוש תדיר.

קופסאות פלסטיק לאחסון כלי עבודה

פועלים שעושים שימוש בכלי עבודה רבים צריכים שהם יהיו זמינים עבורם בכל רגע נתון. לשם כך רבים בוחרים להשתמש בארגזי כלים קלאסיים אותם ניתן למלא בקלות ולסחוב ממקום למקום. עם זאת, בארגזי כלים אלו לרוב נוצרת בעיה כאשר הציוד הרב מתפזר ופריטים קטנים כמו מסמרים הולכים לאיבוד. קופסאות אחסון שקופות המחולקות לתאים מאפשרות לחלק את הכלים באופן מסודר וגם מאפשרות לפועל לראות דרך המכסה איפה כל דבר נמצא. קופסאות פלסטיק לאחסון שכאלו מגיעות בדומה לארגז הכלים עם ידית נשיאה ומנגנון סגירה שמבטיח שהקופסה לא תיפתח באופן לא רצוני. לקופסאות אלו אפשר למצוא שלל שימושים נוספים כמו אחסון כלי תפירה ויצירה ואף עבור משחקים של ילדים.

קופסאות לאחסון והובלה

קופסאות פלסטיק לאחסון הן הפתרון הטוב ביותר לשמירה על ציוד לאורך זמן. עם זאת, אם מטרתכם היא אחסון זמני לשלם הובלה, יתכן ותרצו קופסאות קלות וזולות יותר. ארגזי קרטון למשל יכולים לסייע באריזת כלים וציוד לשם העברתו וניתן לקנות עשרות קופסאות שכאלו במחיר זעום. ציוד חשוב במיוחד תוכלו לשנע בעזרת קופסאות הפלסטיק הקשיחות ולוודא ששום דבר לא יקרה לציוד היקר והרגיש. את כל סוגי הקופסאות תוכלו למצוא כאן באתר של Box il וכן ציוד מגוון לכל סוגי העבודות. אנו מציעים לכם לבצע רכישה מקוונת כאן באתר ולהנות משלל מבצעים משתלמים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. Box il – כל מה שצריך למעבר דירה ומעבר לו.

דילוג לתוכן