077-996-7428

077-996-7428

ערכת אריזה למעבר דירה

ערכת אריזה למעבר דירה

מה זה ערכת אריזה ולמה היא משתלמת?

בכדי לעבור את תהליך מעבר הדירה שלכם בהצלחה, אתם צריכים חומרי גלם לאריזה והדרך הטובה ביותר לקבל חומרי גלם לאריזה היא באמצעות הזמנה של ערכת אריזה למעבר דירה. ערכת האריזה כוללת מספר חומרי גלם עיקריים לאריזה כמו ארגזי קרטון, ניילון נצמד תעשייתי ודבק מסקינטייפ איכותי לסגירת ארגזי הקרטון. המחיר של כל ערכה תלוי במספר חומרי הגלם וניתן לבחור את הערכה על פי מספר החדרים שיש לכם בבית. כל ערכה מתאימה לכמות חדרים מסוימת, החל מחדר אחד ועד בית של 7 חדרים. אם יש לכם בוידם שמאוחסן בו הרבה ציוד, מומלץ לבחור במספר חדרים גדול יותר בהתאם לכמות הציוד שלכם.

בחירת ציוד אריזה למעבר דירה

בכדי לבחור נכון ציוד אריזה למעבר דירה, כדאי לכם להתייעץ עם אנשי מקצוע המומחים בנושא. דרך האתר תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מצוות מומחים בתחום האריזה ולבצע הערכה יחד איתם לגבי מספר ארגזי הקרטון הנדרשים למעבר הדירה שלכם. על פי הערכה שתעשו עם צוות האתר בטלפון, תוכלו לבצע את ההזמנה של הערכה בחנות האון ליין באתר. הערכה תאפשר לכם לעטוף ציוד יקר ערך ושביר באמצעות ניילון פצפץ (ניילון בועות) איכותי וניירות אריזה ייעודיים למוצרים שבירים כמו כוסות, צלחות וקערות. ברגע שיהיו לכם את כל חומרי הגלם לאריזת התכולה של הדירה, מלאכת האריזה תהיה קלה ומהירה יותר ותוכלו לשמור על הציוד שלכם בדרך האופטימלית ביותר.

היתרונות של ערכות אריזה לתכולה

בשונה מקניית כל חומר גלם בנפרד לביצוע אריזת התכולה של הבית, כאשר אתם באים לקנות ערכת אריזה למעבר דירה אתם נהנים ממחיר משתלם במיוחד לכל חומר גלם ומאפשרות לקבל סוגים שונים של ארגזי קרטון בהזמנה אחת מבלי לפספס אף סוג של ארגז. ערכות האריזה המוצעות לכם כאן באתר נבחרו בקפידה על ידי אנשי מקצוע מנוסים במטרה לספק לכם מענה לכל סוגי הציוד והחפצים האישיים שלכם המיועדים לעבור איתכם לדירה החדשה.

הזמנת ערכת אריזה למעבר דירה

להזמנה של ערכת אריזה למעבר דירה הכוללות את כל סוגי ארגזי הקרטון הנדרשים לכם, צרו קשר עם חברת Box IL דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר או כנסו לקטלוג המוצרים באתר והזמינו און ליין את הערכה הנדרשת לכם.

דילוג לתוכן