077-996-7428

077-996-7428

מאיפה קונים קרטונים לאריזת בית

מאיפה קונים קרטונים לאריזת בית

מחפשים קרטונים לאריזה? לא יודעים איזה קרטונים צריך?

אם בעבר ארגזי קרטון לאריזה היו נאספים מפחים של סופר מרקטים או אזורי תעשייה, היום כבר לא משתמשים בארגזי קרטון משומשים אלא בחדשים ואיכותיים. חשוב לציין כי ארגזי הקרטון הם חומר שעובר מחזור ולכן שימוש שלו יהווה גם אפשרות ליצירת ארזי קרטון בעתיד. אז מאיפה קונים קרטונים לאריזת בית? כמו כל מוצר אחר שאתם יכולים לקנות היום באינטרנט, גם ארגזי קרטונים מוצעים לכם בהזמנה און ליין עם משלוח עד לבית שלכם. תוכלו להזמין סוגים שונים של ארגזי קרטון וחומרי גלם משלימים לאריזה כמו מסקינטייפ איכותי וחזק וחומרי עיטוף לריהוט וחפצים יקרי ערך.

קרטון גדול לאריזה חד גלי

קרטוני האריזה מתחלקים ל-3 סוגים עיקריים: ארגזי קרטון חד גלי, דו גלי ותלת גלי. ארגז חד גלי הוא בדרך כלל קרטון גדול לאריזה והדפנות שלו עשויות משכבה אחת של חומר קרטון. זהו קרטון נוח מאוד לשימוש והוא ישמש אתכם לאחסון ואריזה של מצעים, בגדים וחפצים קלי משקל. בדרך כלל מומלץ לעטוף אותו עם ניילון נצמד תעשייתי על מנת לוודא כי לא יתפרק בעת המעבר, תלוי גם במשקל הציוד ששמתם בתוך הארגז. ארגזי הקרטון הדו גלי הם בדרך כלל קטנים יותר ומתאימים למוצרי חשמל וחפצים שבירים ועדינים. הם נחשבים לחזקים מאוד ומתאימים במיוחד למעבר דירה. ארגזי הקרטון התלת גלי לעומת זאת מתאימים יותר לאחסון ואריזה של מוצרים תעשייתיים כבדים.

קרטון גלי לאריזה במחיר משתלם

בכדי לקבל הצעת מחיר לקרטון גלי לאריזה מאחד מ-2 הסוגים העיקריים אותם ציינו במאמר, מומלץ לכם להיכנס עכשיו לקטלוג המוצרים כאן באתר ולראות את כל המחירים לארגזי קרטון דו גלי או חד גלי. ההזמנה מתבצעת באמצעות מערכת תשלום ממוחשבת ומאובטחת בצורה קלה ונוחה דרך הטלפון הנייד, המחשב האישי או הטאבלט שלכם ואת ההזמנה אתם תקבלו עד הבית שלכם.

מאיפה קונים קרטונים לאריזת בית?

לקבלת מידע נוסף מאיפה קונים קרטונים לאריזת בית, צרו קשר עם חברת Box IL המציעה לכם מגוון רחב של חומרי גלם לאריזה עם שירותי משלוח עד הבית. צוות החברה מזמין אתכם להנות מארגזי קרטון איכותיים במגוון גדלים ומידות.

דילוג לתוכן