077-996-7428

077-996-7428

חנויות חומרי אריזה תל אביב

חנויות חומרי אריזה תל אביב

עוברים לבית חדש בתל אביב? זה הרגע להזמין חומרי אריזה!

חומרי גלם לאריזה של תכולת בית כוללים מגוון רחב של חומרים כמו ארגזי קרטון, ניילון נצמד תעשייתי וערכות לסימון ארגזי קרטון. אם אתם מחפשים חנויות חומרי אריזה תל אביב, כדאי לכם לדעת שהיום ניתן להזמין און ליין את כל חומרי האריזה הנדרשים לכם. החומרים נשלחים אליכם עד הבית מספר ימים לפני המעבר לדירה החדשה. על מנת שלא תרכשו חומרי גלם עודפים, תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי בטלפון בעת ההזמנה ולקבוע בצורה מדויקת יותר את כמויות ארגזי הקרטון וחומרי ההדבקה הנדרשים.

ארגזים לאריזת בית דו גלי

ארגז הקרטון הדו גלי מיוצר מ-2 שכבות של קרטון איכותי המאפשר שמירה ואחסון טובים יותר של חפצים וציוד אישי. כאשר אתם מזמינים ארגזים לאריזת בית, חשוב שחלק מהארגזים שאתם מזמינים יהיו מסוג דו גלי. מומלץ לשלב בין ארגזי קרטון דו גלי לארגזי קרטון חד גלי בהתאם לסוג הציוד והחפצים שלכם. ארגזי הקרטון החד גלי מתאימים יותר לציוד קל יחסית כמו בגדים ומצעים. לעומת זאת, ארגזי הקרטון הדו גלי יכולים להתאים גם לכלי מטבח כבדים, ספרים ומוצרים ומכשירי חשמל שבירים או עדינים.

בחירת ארגזים לאריזה בתל אביב

אז איך בוחרים ארגזים לאריזה בתל אביב ואיך יודעים מה הכמות הנדרשת לתכולה שלכם? בחירת כמות ארגזי הקרטון וסוגי הקרטון תלויה במידה רבה בגודל הבית שלכם. אם אתם אורזים דירה של 2.5 חדרים או דירה של 5 חדרים, ישנו הבדל משמעותי בכמות ארגזי הקרטון שתצטרכו להובלה. גם בוידם עם הרבה ציוד יכול להשפיע על מספר הארגזים הנדרשים לכם. דרך האתר תוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע מהטובים ביותר בתחום האריזות להובלה המייבאים לישראל חומרי גלם בסטנדרט גבוה לאריזה ועיטוף לקראת מעבר לדירה חדשה.

חנויות חומרי אריזה תל אביב

להזמנה און ליין של מוצרי אריזה מאחת מחנויות חומרי אריזה תל אביב המומלצות ביותר, כנסו עכשיו לקטלוג המוצרים של חברת Box IL המופיע כאן באתר. החברה מציעה לכם מגוון רחב של חומרי גלם לאריזה ועיטוף תכולה באיכות גבוהה ועם שירותי אספקה מהירים ויעילים עד הבית שלכם בתל אביב.

דילוג לתוכן