077-996-7428

077-996-7428

חומרי אריזה לדירה אחת

חומרי אריזה לדירה אחת

מעבר דירה יכול להיות משימה לא פשוטה ולפעמים קל להתעלם מהחשיבות של חומרי אריזה. בעת מעבר דירה, חשוב לבחור את קופסאות הקרטון וחומרי האריזה הנכונים על מנת להבטיח שהחפצים שלכם בטוחים ומוגנים במהלך ההובלה.

חומרי אריזה לדירה אחת

מעבר לדירה חדשה יכול להיות משימה לא פשוטה. הדרך הטובה ביותר להתכונן אליו היא באמצעות חומרי האריזה הנכונים עבור המעבר שלכם. חומרי אריזה לדירה אחת הם חלק חשוב בכל מעבר, מכיוון שהם עוזרים להגן על החפצים מפני נזק אפשרי במהלך ההובלה מדירה לדירה או בין דירה לאחסון.

משמעות הדבר היא בחירת הקופסאות המתאימות, בועות ניילון, ניירות וחומרי אריזה אחרים כדי לשמור על הכל במקום ומוכן להובלה. החזקת חומרי האריזה הנכונים היא לרוב ההבדל בין מהלך מוצלח לבין כאוס שלם מלא בחפצים שבורים או אבודים.

איך לבחור קופסאות קרטון וחומרי אריזה לדירה

חשוב לבחור את קופסאות הקרטון וחומרי האריזה הנכונים שכן הם עוזרים להגן על החפצים שלך במהלך ההובלה. גודל הקופסה שתבחרו צריך להתאים לפריטים שלכם, תוך הקפדה על כניסה דרך דלתות, מסדרונות וגרמי מדרגות.

בנוסף, עליכם תמיד להשתמש בחומר אריזה איכותי כגון ניילון בועות או קצף כדי להבטיח את בטיחותם של פריטים שבירים.

גדלי קרטון למעבר דירה

ישנם גדלים שונים של קופסאות קרטון וזה חשוב להשתמש בגודל הקרטון הנכון לפי התכולה שאתם צריכים לארוז

אם יש לכם פריטים שבירים, השתמשו בקופסאות בטוחות לאופי העדין שלהן. לדוגמה, אין להניח פריטי זכוכית בקופסאות קרטון שגובה הקופסה שלהן לא יעלה על 25 מ”מ, כדי למנוע שבירתם.

עבור פריטים גדולים יותר כגון רהיטים או מזרונים, בחרו קופסה בגודל של לפחות 600 מ”מ על 900 מ”מ על 75 מ”מ. זה יבטיח שהרהיטים יגיעו בבטחה עם מינימום נזק. כדאי לשקול גם הצבת חלקים שבירים קטנים יותר בקופסה נפרדת.

אצלנו בחברת BOX IL תמצאו את כל חומרי האריזה לדירה אחת מקופסאות קרטון למעבר דירה ועד אריזות בועות כדי להבטיח שלא יחסרו לכם חומרים בזמן שתנסו לארוז את השנים האחרונות של חייכם לתוך קופסאות קרטון.

מעוניינים לדעת היכן תוכלו למצוא את כל חומרי האריזה לדירה אחת? דברו איתנו בוואטסאפ או התקשרו אלינו ונשמח לסייע לכם.

דילוג לתוכן