077-996-7428

077-996-7428

חבילות מעבר דירה

חבילות מעבר דירה

לא מוצאים זמן לקנות ציוד למעבר דירה? יש לנו פתרון!

אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב ויש לכם כבר תאריך מעבר, כדאי שתקנו כבר עכשיו חבילות מעבר דירה הכוללות את כל הציוד וחומרי הגלם הנדרשים לכם למעבר. חומרי אריזה ועיטוף מקצועיים וציוד סימון אריזות, יהפכו את מעבר הדירה שלכם לקל יותר ופשוט. אם אתם לא יודעים כמה קרטונים וחומרי אריזה אתם צריכים, יש לכם אפשרות להזמין חבילות המותאמות במיוחד על פי מספר חדרים וסוגים שונים של ריהוט וציוד אישי. חבילות למעבר של דירה מותאמות לחדר 1 ויותר, כלומר ניתן להזמין חבילת מעבר הכוללת ציוד אריזה ועיטוף איכותיים לדירות 3,2 או 4 חדרים ואף יותר ולקבל את כל הציוד עד אליכם הביתה. בדרך זו אתם חוסכים את ההוצאה על ציוד מיותר ונהנים משירות עד לבית שלכם.

חבילות מעבר דירה מורחבות ומשתלמות

חומרי אריזה אינם מסתכמים רק בקרטונים ודבק סלוטייפ, אלא כוללים גם חומרי אריזה כמו ניילון נצמד תעשייתי (שרינקים), סכיני חיתוך מקצועיים, מטליות מיקרו פייבר לניקוי הבית הישן והחדש, ערכות לסימון הארגזים וגלילי ניילון בועות. חבילות מעבר דירה מורחבות הן כל מה שאתם צריכים בכדי לארוז את הבית בצורה מלאה ויש לכם אפשרות להזמין גם כלי עבודה ייעודיים לפירוק רהיטים אשר אינם יכולים לעבור בדלתות החדרים. בכל מעבר בית חומרים לאריזה מספקים את הבסיס למעבר פשוט וקל יותר וחוסך מכם את חוסר הוודאות לגבי ביצוע האריזה על ידי המובילים, אשר אינם מכירים את הציוד האישי שלכם ואת מה שיקר וחשוב לכם. בכל שלבי מעבר בית חומרים לאריזה יכולים להישלח אליכם הביתה, גם ביום לפני המעבר במטרה לספק לכם את כל הכלים לאריזה מלאה של כל תכולת הדירה שלכם.

נייר אריזה למעבר דירה לכלי זכוכית

חברות הובלות מציעות לכם ביטוח תכולה, אך מי רוצה שהציוד האישי והריהוט שלו יפגע במהלך המעבר? בכדי למנוע פגיעה בציוד יקר, רהיטים ייחודיים וכלי מטבח, יש לכם אפשרות להזמין ציוד ייעודי לאריזה ועיטוף מוצרים שבירים ויקרים. נייר אריזה למעבר דירה יכול לעזור לכם לעטוף בצורה קלה ופשוטה את כל כלי המטבח העשויים מקרמיקה וזכוכית. בדרך זו, אתם מפחיתים את הסיכוי של שבירת ציוד בעת המעבר ונהנים מראש שקט לאורך כל תהליך ההובלה לבית החדש שלכם.

הזמנה טלפונית של חבילות מעבר דירה

להזמנה של חבילות מעבר דירה, צרו קשר עם חברת Box IL המציעה לכם חבילות מותאמות אישית לאריזת כל תכולת הדירה שלכם. החברה מלווה מאות לקוחות בכל שנה בתהליכי מעבר דירה עם מוצרי האריזה הטובים ביותר בשוק.

דילוג לתוכן