077-996-7428

077-996-7428

הזמנת ארגזים למעבר דירה

הזמנת ארגזים למעבר דירה

צריכים להזמין ארגזים למעבר? לא יודעים מאיפה להתחיל?

בכדי לעשות סדר במעבר הדירה שלכם, אתם צריכים קודם כל חומרי גלם איכותיים לאריזה ועיטוף של החפצים והציוד האישי שלכם. חשוב לבצע הזמנת ארגזים למעבר דירה בזמן בכדי לקבל את הארגזים מספיק ימים לפני המעבר. את ארגזי הקרטון אתם לא מקבלים מורכבים אלא מקופלים ולכן תדרשו לקנות גם דבק מסקינטייפ לאריזה. בנוסף לכך, מומלץ לקנות גם חומרי גלם לסימון ארגזים כמו טושים עבים ומדבקות אותם תוכלו למצוא כאן בחנות האון ליין באתר. אם אתם לא יודעים כמה ארגזי קרטון אתם צריכים לצורך מעבר הדירה שלכם, תוכלו להתייעץ עם צוות האתר בעת ביצוע ההזמנה און ליין.

סוגי קרטונים ארגזים למעבר דירה

אילו סוגי קרטונים ארגזים למעבר דירה קיימים היום? לפני שאתם מבצעים הזמנה של ארגזי קרטון, חשוב שתכירו את הסוגים הקיימים ואת האופציות שלכם מבחינת הזמנה של קרטונים. ארגזי הקרטון המשמשים לאחסון של ציוד ומעבר של תכולת דירה מחולקים ל-2 סוגים עיקריים: ארגז קרטון חד גלי וארגז קרטון דו גלי. ישנו סוג שלישי הנקרא תלת גלי אך הוא משמש בעיקר לשימוש תעשייתי ולאריזה של ציוד כבד וחלקים תעשייתיים. ארגזי הקרטון הדו גלי עשויים מדפנות של 2 שכבות קרטון ונחשבים לחזקים ואמינים במיוחד לצורך אריזה של מוצרים וחפצים שבירים. עם זאת, כל מוצר שביר חשוב לעטוף עם ניילון בועות או עיתונים במטרה למנוע שבירה בעת המעבר ברכב ההובלות.

רכישת ארגזים למעבר דירה אונליין

ארגז קרטון חד גלי מגיע בדרך כלל במידות גדולות יותר והוא יכול לשמש אתכם לאחסון ואריזה של בגדים, נעליים קלות, מצעים וחפצים קלי משקל יחסית. בעת רכישת ארגזים למעבר דירה תוכלו לשלב בין 2 סוגי ארגזי הקרטון וכך למעשה לארוז כל חפץ וכל ציוד בצורה המתאימה ביותר. שמירת תכולת הדירה שלכם בעת מעבר דירה תלויה במידה רבה בחומרי הגלם אשר ישמשו אתכם לעיטוף ואריזה.

הזמנת ארגזים למעבר דירה

החלטתם על הזמנת ארגזים למעבר דירה? זה הזמן להיכנס לקטלוג המוצרים כאן באתר של חברת Box IL ולבחור את סוגי ארגזי הקרטון הנדרשים לכם ולהנות ממחירים נוחים והוגנים במיוחד ושירות משלוחים עד הבית.

דילוג לתוכן