077-996-7428

077-996-7428

אספקת קרטונים לאריזה

אספקת קרטונים לאריזה

יש לכם כבר תאריך להובלה? זה הזמן לקנות קרטונים!

אם חשבתם לאסוף קרטונים מפחי הזבל או ממרכזי קניות, כדאי שתדעו כי היום אספקת קרטונים לאריזה היא זולה במיוחד ומאפשרת לכם לשמור על הציוד שלכם טוב יותר. קרטונים ישנים, בלויים או רטובים יכולים לעשות נזק לציוד שלכם בעת ההובלה ולכן מומלץ להזמין קרטונים חדשים, איכותיים ועבים למעבר כל תכולת הדירה שלכם. כמה קרטונים אתם צריכים? קביעת מספר הקרטונים תלויה במספר משתנים כגון מספר החדרים בבית, גודל חדרי השינה ומספר ארונות הבגדים. ניתן להעריך את כמות הקרטונים באופן בסיסי דרך אנשי מקצוע המומחים בתחום, אשר יספקו לכם את ציוד האריזה עד הבית שלכם. במידה ותצטרכו קרטונים נוספים וציוד אריזה נוסף, תוכלו לבצע הזמנה באופן מידי ביום הנדרש לכם.

אספקת קרטונים לאריזה חיפה והסביבה

מעבירים דירה באזור חיפה והצפון? מחפשים קרטונים איכותיים? בחיפוש אחר שירותי אספקת קרטונים לאריזה חיפה, חשוב שתכירו את סוגי הקרטונים השונים המשמשים היום למעבר של תכולת דירה. ישנם 3 סוגים עיקריים של קרטונים להובלה:

  •      קרטונים חד גליים.
  •      קרטונים דו גליים.
  •      קרטונים תלת גליים.

 הקרטון הפשוט ביותר הוא חד גלי והקרטון האיכותי והחזק ביותר הוא תלת גלי. ניתן לבחור בסוג הקרטון על פי סוגי התכולה שאתם רוצים לארוז ולשלב הזמנה של מספר קרטונים מכל סוג.

הזמנת קרטונים ומוצרי אריזה איכותיים

לא ניתן להזמין קרטונים לאריזה ללא ציוד לאריזה ולכן כאשר אתם מזמינים את כמות הקרטונים הנדרשים לכם, מומלץ להזמין גם סרטי דבק סלוטייפ איכותיים, סכיני חיתוך מקצועיים וטושים לסימון הארגזים. בנוסף לכך, ניתן להוסיף ציוד משלים כמו ניילון בועות (פצפצים) לשמירה על ציוד רגיש ושביר וניירות עיטוף לכלי מטבח שבירים כמו קרמיקה וזכוכית.

חברה מקצועית לאספקת קרטונים לאריזה

לקבלת הצעת מחיר לאספקת קרטונים לאריזה למעבר הבא שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברת Box IL המייבאת לישראל מגוון עצום של מוצרי אריזה מהמפעלים המקצועיים ביותר בעולם. החברה מספקת למאות לקוחות בכל שנה קרטונים חד גליים, דו גליים ותלת גליים לאריזה של תכולות דירה ותכולות בתי עסק והכל במחירים מהיבואן לצרכן.

דילוג לתוכן